© 2014 Teknopilot

Media articles

– Vi vil ha dokumentarer på 5 til 15 minutter som overrasker og forteller noe nytt om verden. For oss har «Citizenfour» vært veldig viktig, forteller Charlie Phillips, dokumentaransvarlig hos The Guardian. Sammen med kolleger fra bl.a New York Times …


– Transmedia er ikke markedsføring – Mange gjør fortsatt den tabben å se på transmedia som et tillegg til filmen, og derved som et markedføringstiltak. Det gir for lave ambisjoner, for lite fokus og for små budsjetter, sa Nick Fortugno, medgründer …


Etter et par tiår med fremvekst av et globalt internett, .com-bølge, selvbetjente nettjenester og global netthandel begynner de fleste av oss å få et mer tykkhudet forhold til digitale paradigmeskifter. Dels vet vi at ting tar tid, og samtidig erkjenner …


  Etter år med hype er crowdfunding i ferd med å finne formen. En blanding av haltende foregangsprosjekter og mediebelyste suksesser har ført til at det begynner å komme en viss best practice på plass, skriver Elin Festøy, som var …


Jeg håper dette spørsmålet får deg til å stoppe opp og tenke – for det er faktisk langt mer aktuelt for deg og din virksomhet enn du er klar over. (Denne kronikken sto første gang på trykk i Econas tidsskrift …


  Vi har nettopp lagt bak oss en relativt kjedelig valgkamp, hvor det sterkeste inntrykket folk flest sitter igjen med kanskje er ulike politikeres evige terping på tall fra motstridende rapporter. Antallet paneldebatter var større enn noen gang før, men …


1 2 3

Blog /  Academic publications / Elin Festøy / English / Media articles / Norwegian / Svenn Jakobsen